Bursa’da gelin makyajını iyi yapan kuaförler

Merhaba arkadaşlar Mayıs’ta düğünüm var herkes gibi bende makyajımın kötü olmasından korkuyorum. Bursa’da önerebileceğiniz kuaförler var mı? lütfen bana yardım edin… teşekkürler

Gelen aramalar:

    zarife kuaför bursa, bursa zarife kuaför, zarif gül kuaför bursa, kuafrler, vip kuaför bursa, kuaför zarife, kuaför zarife bursa, zarife kuaför, bursa zarife bayan kuaförü, bursa arnavut kuaförü
[to_plus]

Cevap verilmiş


  1. hayal
    0 Votes

    Merhaba, sorunun cvbnı 4 gözle bekliyorum aynıdert bende de var. Sakın setbaşı viyana ya gitme berbat yapıyolar benden söylemesi:)

  2. SeRaP NiLaY
    0 Votes

    CANIM MERHABA,
    ŞİMDİDEN MUTLULUKLAR DİLERİM.
    BURSALIYIM VE BURSA’DA EVLENDİM.KUAFÖR KONUSUNDA ÇOK TİTİZ OLDUĞUM İÇİN UZUN ARAŞTIRMALAR SONUCU ZAFER MAHALLESİNDE BİR ARNAVUT KUAFÖRÜ OLAN ”ZARİF GÜL” ADLI KUAFÖRE SAÇIMI VE MAKYAJIMI YAPTIRDIM,HEM KINA,HEM DÜĞÜN…
    ”KUAFÖR ZARİFE” DİYE DE HALK ARASINDA ÇOK MEŞHUR :)
    VE TÜM KONUKLAR ETKİLENDİ SAÇIM VE MAKYAJIMDAN,İNAN ÇOK İÇİME SİNMİŞTİ.HERKESSS HEM KINADA,HEM DÜĞÜNDE KUAFÖRÜMÜ SORDU.
    BİRAZ PAHALI YAPIYORLAR AMA İNAN Kİ DEĞİYOR!

  3. yeşil
    0 Votes

    VİP kükürtlü ve fsm

  4. sinem
    0 Votes

    serap arkadaşıma katılıyorum. bi tanıdğımız nişanında ,kınasında ve düğününde zarifeye gitmişti. mükemmmel yapmış saçını makyajını ben çok ama çok beyendim. pahalılığı konusunada katılıyorum ama bi kere oluyo sonuçta ben kaçırma derim. şimdiden bol şans mutluluklar:)

  5. melisa
    0 Votes

    zarife’yi bende duymuştum. ne tarif edersen yapıyor diyorlar.
    bunun haricinde kükürtlü sachayı tavsiye ederim.boya-kesim saç-makyaj hepsi tamamdır.
    daha ucuz alternatif için kağan güzellik merkezinde iyi makyaj yapıyorlar. lancome ürünleri ve hijyenik makyaj yaptırısın.kuaför olarakta arka sokakta bulunan kuaför ilkeri getiriyorlar.
    ayrıca roma kuaförde MAC kullanıyorlar.
    bence gelin saçından çok makyajı önemli. saç zaten ya maşalı dağınık topuz,
    yada ensede topuz yapıyorlar. ikiside duvak altında kalıcak.
    önemli olan makyaj. koruda douglasta MUAlarda gelin makyajı yapıyorlar diye biliyorum.
    ama hiçbir bir sepet dolusu ağızı açık stick fondöten,ucuz farlar, kapaksız göz kalemi,kırık allıklarla ve leş gibi sünger fırça ile olan yerde makyaj yaptırmaz.

  6. SEDA
    0 Votes

    Evet bence de Vip Kuaför ama Fsm’dekı ,özellıkle makyözü çok başarılıymış ki benımde Temmuzda düğünüm var ben orayla çalışmayı düşünüyorum..Mutluluklar.

  7. SEDA
    0 Votes

    Bence de FSM’dekı Vip Kuaför.Benım de Temmuz ayında düğünüm var ve orayla çalışmayı düşünüyorum makyözünün çok basarılı olduğunu duydum..

  8. hayal
    0 Votes

    vip veya fsmde bi gelin kaca çıkar salondan fiyatları nasıl?

  9. SEDA
    0 Votes

    400-450 arası kendım içinde konuşmuştum…

  10. öznur
    0 Votes

    canım bende nısan sacım ıcın camlıcadakı mıne kuafore gıtmıstım kendı yaptı sacımı nısanımda herkes sacımı ve makyajımı cok begendı sıddetle tavsıye ederım gıdersen pısman olmassın fıyatlarıda ole cok ucuk degıldı uygun yanıı eger dusunursen randevunu al bı an once cok kalabalık oluyo dugunlerden dolayıı kınamda ve dugunumdede yıne mıneyı tercıh edıcemm.makyaj konusundada cok tıtızler sac tasarımında umarım yardımcı olabılmısımdır.

  11. kelebek
    0 Votes

    zarife kuaforu bende duydum ama bi türlü telefon numarasına ulaşamıyorum arkadaslar aranıza bılen varmı?

  12. papatya
    0 Votes

    abımın dıgınınde ve kınasında bende orda yaptrmıstım ve mukemml yapıyo tavsıye ederım tel numarsı bende vardı bulursam paylsırım sımdı mutlulluklar

  13. aysun
    0 Votes

    evet arkadaşlar zarife mükemmel yapıyo benim arkadaşım evlendi arnavutların tek adresi orası en son kendim gittiğimde sormuştum nişan saçı 250 den başlıyo gelin saçı 300 den başlıyo orda katologlarda gördüğüm saç modellerini hiç bir kuaför salonunda görmedim muhteşem modeller vardı gitmenizi şiddetle tavsiye ederim adres zafermahallesi büyük zafer parkı karşısı zarif gül kuaför diye geçiyo numarasını bilmiyorum ama

  14. Aslıhan
    0 Votes

    Zarife benim kuaförüm senelerdir onlara gidiyorum ve daha hiç memnun kalmadığım bir saçım olmadı:) Harika yapıyor! Bir kere gidin bir daha bırakamayacaksınız.. Başka kuaför aramanıza da hiç gerek yok,riske atmayın hele düğün saçınızsa kesinlikle Zarife diyorum gelini bambaşka yapıyorlar,fiyatları da piyasanın üzerinde değil fazlasıyla değiyor… Telefon numrası 0 (224) 273 28 82 Adresi: Zafer mahallesi girişinde büyük bir park var onun karşısında ismi zarif gül.

  15. Aslıhan
    0 Votes

    Makyajıyla ilgili hiç bir yorum yapmamışım makyajı da çok profesyonel yapıyorlar. Ayrıca bir kaç tiyo vermek isterim eğer kendinizi zarife ablaya bırakırsanız çok daha güzel çıkarsınız hiç karışmayın derim onun eli ve gözü çok iyi:) bir de yanınızda giyeceğiniz kıyafetinizi de götürürseniz çok daha uyumlu olacaksınız ben öyle yapıyorum..

  16. DİLEK
    0 Votes

    Selam arkadaşlar, ben bursa mudanyada profesyonel makyözüm
    porselen makyaj soft makyaj sahne ve potyum makyajında uzmanım
    akademik eğitimimi tamamladıktan sonra mudanyaya yerleştim
    arzu edenler bana facebook.(revellebeaute@gmail.com) dan ulaşabilirler

    iyi ve mutlu günler dileğiyle

    DİLEK BATLLE

  17. reyhan
    0 Votes

    selam arkadaşlar ben bursa zafer mahlesinde oturuyorum nişan başımı kuaför zarifeye yaptırmıştım salona prenses geliyor diye çağrıldım muhakak herkese tavsiye ederim çok profesyonel yapıyor zaten yapan kişi yurt dışından gelme makyajı çok güzel yapıyor saç alanındada çok değişik modeller yapıyor

  18. elif
    0 Votes

    18 ve 19 haziranda orada olucam tavsiyeler üzerine gidiorumm inşallah prensessss gibi olurum:)

  19. elifff
    0 Votes

    Bende düğünümde zarifeye gitmiştim arkadaş tavsiyesi ile iyi ki gitmişim diyorum kınada oraya gitmediğim için çok pişman oldum.Fiyat biraz pahalı evet ama kesinlikle değdi.Bambaşka biri olarak çıkıyosun.çok içime sindi makyaj da süper hiç karışmadım zaten bişey söylememede gerek kalmadı ne kusurun var biliyor zaten eğer düğününde prenses gibi hissetmek istiyorsan oraya gitmelisin.zafer mah.dolmuşlarının son durağıydı.erken randevu alırsan iyi olur çünkü çok dolu.şimdiden hayırlı olsun mutluluklar:)

  20. sevda
    0 Votes

    bende daha geçen hafta zarifedeydim,saçLARI MÜKEMMEL yapıyorlar.Elbisenizi götürün ve kendinizi onların ellerine bırakın.Her zevke göre saç ve makyaş uyguluyorlar.İki gün gittim , onlarca gelin çıktı, hepside harikaydı.bir tane bile kötü saç görmedim.Hatta kendilerine maşaallah deyip nazar boncukları taktım….

  21. derya
    0 Votes

    onerim behiye kuaför kendi düğünümde yaptırdım tavsıye ederim makyajımıda saçımıda ücretide uygun :9

  22. zeynep
    0 Votes

    burdaki kuaför zarife tavsiyesi üzerine oraya gittim görüşmeye.özellikle gelin saçı ve makyajının yapılacagı günü seçtim görebilmek için ki 4 gelin gördüm. hepsi de birbirinden KÖTÜYDÜ!! gerçekten yorumları okuunca bir kez daha şaştım kaldım. daha duvağı bile düzgün takamayan bir kuaförü övmüşsünüz. hadi saçı geçtim, duvağı bile yamuk takar mı bir kuaför?
    ayrıca makyajı EN BERBAT OLANI! porselen makyaj olduguna inandıramadı beni,çünkü çok kalitesiz duruyordu.zaten makyajı yapan kişi de orda çalısan 17yaşlarında bi kızcağız.
    özetle zarifeyi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
    hani ola ki benim gibi internetteki tavsiyeler üzerine gidip görüşenler olur diye söylüyorum, boşuna zaman kaybetmeyin.
    ben kuaför ilkerle anlaştım. aradaki fark uçurum gibi..

  23. yeliz
    0 Votes

    öznür arkadaşıma katılıyorum kesinlikle mine kuaför saç bı şekilde yapılıyor ama makyaj gercekten cok onemlı prenses gıbı olmakta maymun gıbı olmakta kuaforun elınde bence dugun gununuzde hıc rezıllık yasamayın derimm viyana da saç konusunda çok ii ama makyajda sıfırlar ben begenmedım nişanımda ordaydım düğünümde mineye gittim iyikide gitmişim …

  24. nazlı
    0 Votes

    Ben kesinlikle makyajda zarifeyi tavsiye etmiyorum.düğünümde ablam gitti gercekten cok kötüydü doğal değildi makyaj.saçıda idare ederdi kalıp gibiydi.ben gelin saçı ve makyaJında VIP salon kükürtlüde makyöz zuhal hanım ve harun beyden çok memnun kaldım.kesinlikle tavsiye ederim…

  25. füsun
    0 Votes

    Arkadaşlar makyajda zuhal den baskasına güvenmem.krayolan porselen makyajda tek edres.kükürtlü vip….

  26. Duygu08
    0 Votes

    Merhaba, yorumlari okudukca kafam karisti, benimde ablamin dugunu var 28 ocakta
    Ve hala bi kuafore guvenemedik, hepsi aguz dolusu ovguyle bahsediyor
    Kendisinden, vip i onerenlerin fikirleri ve beklentileri bize yakin sanirim
    , degismek degil onemli olan sendeku guzrl yonletin on plana
    Cikmasi, yoksa palyaco gibi oluyor pek cogu, herkes elbette cok guzelsin diyecek , ne bu hal seni makyaj manyagi yapmislar diyememislerdir:))

  27. bahar0311
    0 Votes

    çok merak ettim ya zarif gülde saçını ve makyajını yaptıran biri resimkoyabilirmi mineye gitmeyi düşünüorum kafam karıştı

  28. ESRA
    0 Votes

    VİP FSMDEKİ MAKYÖZÜN ADI NEDİR?

  29. livza
    0 Votes

    profesyonel makyajda bursa da kesinlikle tek isim livza uyar

  30. hazan
    0 Votes

    bencede

  31. ahsen
    0 Votes

    bence zarife harika hem o kötü kalıp gibi iğrenç diyenler çekemiyorlardır .ben kesinlikle tavsiye ediyorum prenses gibi oluyosun

  32. müge
    0 Votes

    ARKADAŞLAR zaferde oturuyorum zarifenin yaptıgı saçıda çamlıcadaki mine kuaföründe yaptıgı sacları bizzat yakından görüyorum sadece size yardımcı olmak amaçlı söylüyorum zarife mükammel yapıyor evet ama cok agır aşırı agır oluyor yani nasıl denir bilmem olgun kadın sacı gibi mine kuaföre de nişanımda gittim orası bir harika ilgi alaka yapılan saç mükemmel kadınsı değilde doğal güzel olmak isterseniz orayı tavsiye ederim okadar verilen ilgye ve ödediğim ücrete bakınca pek zorlayıcı degil hem bütcemi aşmadı hemde nişanımda prenses gibi olmuşsun demiyen kimse kalmadı herkes bayıldı inşallah düğünümde de oraya gidicem… tavsiye ederim

  33. öznur
    0 Votes

    arkadaşlar..!
    size kesinlikle ve kesinlikle saç ve makyajda ZARİFEEEEEE diyorum ve başka bir şey demiyorum.Gerçekten de tek kelimeyle harika saçlar ortaya çıkarıyor.Ayrıca Arnavut’ların da vazgeçilmez kuaförüdür.(Arnavutları tanıyanlarınız varsa ne kadar süslü olduklarını biliyorlardır)Gerisi size kalmış…

  34. pelin
    0 Votes

    nısanımda mıne kaufore gıttım kesınlıkle cok dogal ve guzel yapıyorlar sadece ılgı alaka yok cok dısıplınlı bı yer. ama makyaj ve sac konusunda cok ıyıler. dugunumde zarıfe kuaforu tercıh ettım cunku adı baya bı unlu olmus yerınıde gıttım tuttum ucretıde cok ıyı bence. arnavut kuaforlerı cok ozenlı ourlar bunu herkes bılsın. kesınlıkle zarıfeyı tercıh ederım. kuzenımın nısanlısı nısanındda oraya gıttı ve gordugumde bayıldım. herkes orasını tercıh edıyo. bı arkadasımda dugunde sacını makyajını orda yaptırdı ve esı gordugunde tanıyamamıs. ben dusunmeden sectım tavsıyede ederım….

  35. tuana
    0 Votes

    zarife yi duydum ama bence okadar para vermeye gerek yok yeşilde keops a gittim ve makyajları profösyenel kesinlikle su bazlı çalışıyor ve çok ta hesaplı ben nye kapatıcılarıyla harika makyajlar yapıyor tavsiye ederim kesinlikle facebookta sayfası var girip bakın kryolan farlarla parmak makyajı yapıyo müthişş tavsiye ediyoruuuuum ısrarla….

  36. merlay
    0 Votes

    arkadaşlar sizzzz ZARİFE nin ne kadar güzel yaptğını algılama sorunumu yaşıyosunuz facebookta sitesine girin ve bakın ben düğünümde gittim ve çıktığımda eşim tanıyamamıştı size o kadar diyorum

  37. SEDA
    0 Votes

    ARKADAŞALAR DAHA BIR HAFTA OLDU NISANIM OLALI ZARIFEYE GITTIM ÇOK MET ETTILER YAPTIRDIM .DEĞDIMI HAYIR YAZILAN YORUMLAR ÇOK ETKILENDIGIM IÇIN GITIM ORAYA AMA AMA RESIM ÇEKILIP SALONA GIDENE KADAR SAÇALRIM ÇÖZULDU MAKYAJIM SIFIRDI 23 YAŞINDAYIM 30 YAŞINDAKI KADIN GIBI ÇIKTIM …BELKI BENIM ŞANSIMA BÖLE GELDI BELKI GERÇEKTEN ÇOK IYI AMA SALONDA HEREKEZ BU SAÇI ZARIFENIN YAPTIGINA INANMIYORUM DEDILER VE KIMSE BEGENMEDI.350 TL YE DEGMEMIŞ DEDILER .AMA ILGILERI ALAKALARI ÇOK IYI ….ANLICAGINIZ PARAMLA REZIL OLDUM….ANLATILDIGI GIBI DEĞİL KESINLIKLEEEE 350 -400 TL AZ PARA DEĞİL.

  38. ebru
    0 Votes

    arkadaşlar bursada profesyonel make-up studio var bir çok makyöz zarife gül ve diğerleri oradan temın ederler urunlerını ayrıca orada maykyözde yetiştirliyor kesinlikle tavsiye edeiyorum makyajlarınız orada yaptırın cok profesyoneller..ben kendılerınde günlük makyaj nasıl yapılır dıye ders aldım makyaj yapmayı ogrendım kalem bıle suremzdım…gelın makyajlarında cok ıyıler…02242400215 kryolan make-up studıo ısmı degıstı hatta katya oldu..

  39. vahe
    0 Votes

    ben fomarada bir bayan kuförünün sahibiyim bence arkadaşlar prova yapılmayan salonlara gitmeyin benim gelin saçı paketim
    KAŞ DİZAYN
    KROLYAN [subazlı makyaj
    MANİKÜR
    PEDİKÜR
    CİLTBAKIMI
    KOMPLE SİR AGDA

    NOT birkaç gün önceden PROVA dahil 199TL
    RANDEVU NO 2530068-83

  40. filiz
    0 Votes

    Arkadaslar zarife herkesi güzel yapmiyor bence kadının o anki haleti ruhiyesine göre değişiyor. İlk defa gideceklere kesinlikle onermem.nisanimda benim sacim cok abartılı bir topuz makyajimda iğrençti.resimlerimi görmek bile istemedim
    Gidersenizde ne istediğinizi iyibilin.kuaforeun kendisine birakmayin.gosterdiginiz modeli iyi tarar okadar.makyajda profesyonellik beklemeyin kesinlikle

  41. Sahne
    0 Votes

    Arkadaşlar merhaba. Bursa’da gelin makyajında FSM de Hair House Güzellik Salonunu hepinize tavsiye ediyorum..Krylon makyaj malzemeleriyle çalışıyorlar ve makyajda hiç sorun yaşanmıyor arkadaşımın düğününde gittik ve 7 kişiydik gelinimiz dahil hepimiz inanamadık harikalar ekip çok güler yüzlü ve enerjileri muhteşem işçilikleri ise 10 numara gözünüz kapalı gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. Biz gelinin makyajında gölge yapmalarına şaşırdık fırçaları resmen konuşturuyorlar.. tüm gece tepine tepine göbek attık ve makyajlar hiç birimizde akmadı.. Telefon numaralarını paylaşayım 240 10 06 Tavsiye ediyorum kızlar ….

  42. nazlı
    0 Votes

    Arkadaşlar ben zarif-gül bayan kuaförünün çalışanıyım kendi çalıştığım ye diye söylemiyorum. şimdiye kadar memnun kalmadan dükkandan çıkan olmadı her şeyiyle kim ne isterse en yakışanı en güzel şekilde yapmaya çalışıyoruz hem saç hem makyajda ayrıca makyajda çok kötü malzemeler kulanılıyo falan diye yazmışlar biz kryolan malzemeleri kullanıyoruz subazlı ürünlerde bir numara olanı bursada satışı bile yapılmıyo almak için istanbula gidiyoruz gerisini siz düşünün artık.

  43. serpil
    0 Votes

    ÇOK YOĞUN OLUYOR RANDEVUSUZ GİTMEYİN DERİM

  44. Yasemin
    0 Votes

    Arkadaşlar bence zarife fazla abartılmış yüzlerce kuaför var güzel makyaj ve saç yapan

  45. mihrican
    0 Votes

    kazım karabekir mahallesindeki ilk inci bayan kuaförüne gittim hem çok güzel yapıyo hemde çok pratik çalışıyo yaptığı saç 2-3 gün kalıyo kesinlikle tercih ederim

  46. öznur
    0 Votes

    mihrican sana katılıyorum eli çok hızlı saçı makyajı çok aşırı derece güzel

  47. hatice
    0 Votes

    kınayla düğün saçımı yaptırdım hiç bozulmadı çok güzel kesinlikle ilk inci bayan kuaförüne gidin

  48. zeynep
    0 Votes

    bu sene düğünüm oldu ilk inci bayan kuaförüne gittim hem fiyatları uygun hemde verdiğin paraya değiyo her zaman oraya giderim asla vazgeçmem bursanın 1 numarası olur

Siz de Cevap Yazın Style Butik ten Hediyeler Kazanın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



[/to_plus]