Papatya suyu ile saç rengi açma

Kızlar aranızda papatya suyuyla saç rengini açan var mı?

Gelen aramalar:

    papatya su, papatya suyu ile saç açma, papatya suyu ile sa ama, papatya suyu spreyi, papatya suyu fıyatı, pauline extra blond, papatya özlü saç açıcı, papatya suyu fiyat, alman papatyası saç açma, papatya suyu ile sa? a?ma
[to_plus]

Cevap verilmiş


  1. mervelim
    0 Votes

    pek ise yaradigini soyleyemem cok az bir farklilik oluyor bekledigin gibi bir sonuc alamiyosun oldukca fazla guneste beklemen gerekiyor benim sac rengim koyu oldugu icin etkisini fark ettirmedi ama sac tipine ve rengine gore degisebilir :)

  2. süsü
    0 Votes

    bnmde saç rengım koyu renk ben gecen sene uygulamıstım ama sadece bi kere olmasına ragmen biraz acılma oldu dikkatli bakınılınca fark edılıyo yani. duzenlı kullanırsan 1 hafta fln bıde guneste kurumasını fln beklersen bence baya etkili olur içine birazda limon sıkabılırsın :)

  3. Ebruli
    0 Votes

    Canım ne yazık ki papatya suyu gerçekten fark yaratmıyor. Pauline Extra Blond Hair Spray Saç Açıcı Sprey – Papatya Özlü bir sprey, fiyatı da uygun…
    Oldukça etkili ve hızlı sonuç veriyor. Doğal bir hava kattığı gibi saçı yıpratmıyor. Havalarda yavaş yavaş ısınmaya başladı, güneş yüzünü gösterdi rahatlıkla yaza hazırlanabilirsin:)

  4. meleq
    0 Votes

    ebruli bahsettiğin ürünü nerden bulabilirim ben de saçımı açmak istiyorum da…

  5. dilan
    0 Votes

    ben yazın kullandıım ama benim saçlarım koyu kahve olduğu için çok açmasada rengi açıldı ablamınki açık kaveydi saçını örüp sürüyodu ve aralardan sarı sarı ışıltılar oldu çok hoş oldu

  6. brc
    0 Votes

    evet ebrulı urunu nerdn bulablrm papatya suyuyla acılmıyorsa dedıgn urunu denıyım

  7. meltem
    0 Votes

    saçın rengine göre değişiyo tatlım boyalı saçlarda da işe yaramıyo ama güneşli bi havada sacına tamamen yada açılmasını istediğin yerlere bolca sürüp güneşde kurumasını sağlarsan istediğin sonucu alabilirisin :)

  8. pinkberry
    0 Votes

    saclarım acık kumral boyatmak istemediim için çeşitli yollar denedm ancak kesinlikle en etkilisi extrait dora adlı acıcı sprey oldu tüm yaz sürüp güneşte kuruttum en son ağustosta yapmştım hala kullanıorm istediin tonda ayarlayabiliosun ve dogal duruyor.tavsiye ederm ama boyalı saça uygulanmıo:)

  9. brc
    0 Votes

    pinkberry extrait dora spreyı nereden alabılırım?

  10. ebru
    0 Votes

    merhaba ben papatya suyu kullandım ama içine birazda oksijen koydum,güneşte bekledim.çok etkili.yaz dönüşü saçııma gölgemi yaptırdığımı sordular :) ama saçın çok koyuysa oksijen belki turuncu yapabilir ona dikkat edelim

  11. Daisy
    0 Votes

    Papatya suyu kesinlikle saç rengini açar ama saçın koyu sarı yada açık kahve rengi falansa. Zaten yazları güneşte açılan bir saç rengin varsa işe yarayacaktır. Benim saçlarım koyu sarı. Aklıma geldikçe banyodan sonra saçımı sıkıyorum. Sonrasında güneşe çıkmadığım ve kışın yaptığım çok oldu ama yine de açıldı. Hem parlaklık veriyor hem de zamanla rengini açıyor. Tabi burada beyaz sarı gibi bir renkten bahsetmiyorum 2 3 ton falan en fazla. Kuaförüm söylemişti aynı zaman da bakım da yapıyormuş. Yalnız dikkat etmen gereken nokta alman papatyası dediğimiz sarı papatyalardan olması. Bunu aktarlardan alabilirsin. Oksijen suyu hiç kullanmadım saça çok zarar verdiği söyleniyor ayrıca turuncumsu bir renk yapabiliyormuş.

  12. tuqce
    0 Votes

    şacımı sarıyapmak istyorum bunu nasıl becere bilrim bana yardm edn

  13. arwen
    0 Votes

    alman papatyasının aktardaki fiyatı nedir acaba :)

  14. cero
    0 Votes

    ben kullandım gece sıkmanız yeterli şişenin yarısını sıkın sabah saçınızı sarı bulursunuz benim saçım kestaneydi sarardı aynı yumuşaklığı sağlıyor yapısını bozmuyor kolay taranıyor ve fönü daha iyi tutuyor

  15. nehirr
    0 Votes

    bende istiyorum kızlar ya ama ne marka kullanıcam bilemedim benimde saç koyu kahve biraz açılsın istiyorum

  16. gülnur gürsel
    0 Votes

    kızlar bende dün aldım banyodam sonra sürdüm spreyi sanki sacım biraz acıldı gibi bakalım bitene kadar denicem

  17. cns
    0 Votes

    allahtan uygun haaa 33 lira dedi:(

  18. Simm
    0 Votes

    33 lira değil yanlış anlamıssınız geçen gün aldım daha sadece 3 lira

  19. çağla
    0 Votes

    3 lira dediğinizin ismi ne acaba ?

  20. zeyzey
    0 Votes

    Saçım koyu sarı yinede etki etmedi ama saçım yumuşadı. ıı kaddar :)

  21. Misafir
    0 Votes

    Papatya yağının fiyatları kaçtan başlıyor acaba?

  22. Gülümse biraz :)
    0 Votes

    Ya pen hazır papatya suyu aldım denemedim daha ama saçımı açarmı ? Ve saçımın rengi Küllü Altın sarısı
    Lütfen cevap verin :)

  23. papatyam
    0 Votes

    Benim saçlarım kumral papatya suyunu kullanmaya basliycam yarin normal güneşte acilan bir renge sahip saçim açılacağını düşünüyorum papatyalari bahceden topladim kaynattim saciniz koyu bike olsa denemekten vazgecmeyin düzenli uygulayin bi sonuc alicaksinz

  24. gülgül
    0 Votes

    ya benim saçım koyu baya hiç mi açılmaz :( yarın uygulayacm :( açılsın istiyorum :( off

Siz de Cevap Yazın Style Butik ten Hediyeler Kazanın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



[/to_plus]