Samsung çamaşır makinesi kullanan var mı

Arkadaşlar nişanlımla çamaşır makinesi alacağız.Ancak bosch ile samsung arasında kaldık.Bosch bilindik bir marka ve önceden kullanmışlığım var memnunduk.Samsung da aynı özellikleri sunuyormuş; ancak fiyat olarak daha uygun.Sizden samsung kullanan oldu mu?Siz olsanız ne karar veriridiniz?

Gelen aramalar:

    samsung amar makinas, samsung çamaşır makinesi kullanıcı yorumları, samsung çamaşır makinesi yorumları, samsung eco bubble şikayet, samsung beyaz eşya yorumları, samsung eco bubble yorum, samsung çamaşır makinesi yorumlar, samsung çamaşır makinesi yorum, samsung amar makinesi, samsung eco bubble çamaşır makinesi yorumları
[to_plus]

Cevap verilmiş


  1. pelin
    0 Votes

    telefonda samsungtan şaşmam ama beyaz eşyasını hiç kullanmadım, bilemiycem… yalnız ben kendi evime hepsini bosch aldım, sonuçta yılların beyaz eşya markası ve orjinal alman yapımı+montajı olanlar gerçekten ömürlük oluyor… başta belki biraz daha pahalı gibi gelebilir ama kullanım süresi ve sağlamlıkla kıyaslayınca değer diye düşünüyorum.

  2. pelin
    0 Votes

    Biz bunu aldık WAP20360TR, deneme amaçlı bi kaç kere kullandım çok memnun kaldım, enerji sarfıyatı da çok az, fiyat da özelliklerine kıyasla en makul olanıydı, bak istersen

  3. irm
    0 Votes

    Samsung çamaşır makinaları oldukça kaliteli ürünler canım. özellikle son zamanlarda çıkan bu eco bubble özellikli çamaşır makinalarını ben çok beğendim, çok da tasarruflular. bizim de yazlıktaki çamaşır makinası bozuldu onlardan almayı düşünüyoruz. Bosh da çamaşır makinasında bilindik bir markadır. bence ikisi de aynı kaliteyi verir diye düşünüyorum.

  4. tu-niz
    0 Votes

    canım ben bosch kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.. 11 aylık evliyim bu arada.. bence bosch al derim.. bi kere servis ağıda önemli.. aldığın ürüne bişey oldu mu birilerine ulaşamayınca insan çıldırıyo.. iyice araştır canım.. ama bi de şu varki hep derler ya.. beyaz eşya şans işi diye.. işte bak o çok doğru.. ;))

  5. nazlı
    0 Votes

    canım ben tavsıye etmem. Annem kullanıyor samsung cok ses cıkarıyor sıkarken de yerınden kalkıp gidecek gibi. Bende bosch var ben cok memnunum. benim nacizane fikrim Bosch alman yönünde olacaktır

  6. damla
    0 Votes

    canım biz senelerdir bosch kullanıyorduk fakat artık kendi kendine hareket etmeye baslayınca:)yerine samsung aldık silver nano teknolojili olanlardan gürültüsü de az gayet ekonomik de cok memnunuz yani ayrıca nano teknolojiden dolayı yüzeyde olusan cizilmelerde zaman icerisinde yok oluyor makinaya atılan camasır miktarını da algılayabildigi icin kullandıgı su miktarı da ona göre oluyor servis konusunda da sıkıntı yasayacagını düsünmüyorum bence hic tereddüt yasamadan alabilirsin samsung sonucta teknoloji devi bosch da tabiki yılların markası eski makinamız neredeyse 20 yıl götürdü bizi ama samsung un da aynı performansı gösterecegine eminim

  7. ayşe
    0 Votes

    samsung çamaşır makinesi kullaniyorum …cok memnunum cok da guzel yıkıyor…kısa programda bile süperr…ve calısan bir bayansan kısa program tam 29 dakika süperr…modelide oyle en teknolojık falan degil…elmas kazan içi…7 kg alıyor perdeler falan yatak örtüsü falan için ideal…bir de aır wash var…giydiğin elbiseleri ne bilim koku falan sinmişse ve daha bir kere giydim pis değil sadece yemek kokusu sindi neden yıkayayım diyosan hemen aır wash yapıyorsun süper kukusuz bir şekilde çıkıyor…anlıyacağın çok memnunum…:)))) sanada tavsiye ediyorum…

  8. pınar
    0 Votes

    Tatlım şimdiden hayırlı olsun.Benimde temmuzda düğünüm var ve bizim tercihimiz bosch… samsung u bizde düşündük ama içimize tam sinmedi..

  9. tamara
    0 Votes

    simdiden hayırlı olsun canım.bizde buzdolabı ve camasır makınesını samsung aldık henuz kullanmadık ama cevremde kullananlar camasır makınesı olarak memnunlar sen ıcıne hangısı sınıyorsa hangısı sana daha olumlu enerjı verıyorsa bence o markayı tercıh et beyaz esya bırazda sans ısı marka ne olursa olsun bazen en guvendıgın marka bıle senı yarı yolda bırakabılıyor::/,

  10. #longing#
    0 Votes

    cnm hyrlısı olsun bnmde mayısta düğünüm var bizde eşyaları smsung aldık ki bi arkadaşımda samsung kullanıor ve gayette memnun.tavisye ederim.

  11. patirik
    0 Votes

    Canım ben bir yıldır evliyim.Beyaz eşyalarımın özelliklerini çok araştırarak aldım.Çamaşır makinem samsung WF8700RPA modeli ve çok memnunum.
    Elmas kazanlı hiç calgon kullanmadım bugüne kadar.Ayrıca buzdolabında da samsungu öneriyorum.

  12. berna
    0 Votes

    merhaba.. bende beyaz esyalarımı bosh tan aldım.. siemens veya bosh tercih etmeni öneririm ama bosh alacaksan da en az 8 kg almnasın 8 in altındaki üretimler türkiye yapılıyor ve pek önerilmiyor. sekizin üstü ise almanya üretimi.. siemns ile bosh sadece isim oalrak degişik arcelik ve beko gibi… samsunga dair bir fikrim yok ama bana cazip gelmedi…

  13. tgce
    0 Votes

    benimde temmuzda düğünüm var ve bende tüm beyaz eşyalarımı samsungtan aldım,samsung kullanan tüm arkadaşlarım kesinlikle al dediler. baska bır arkadasım bulasık makınesını bosch’tan almıs fakat cok pısmanım hıc memnun değilim dedi.bende aır wash ozelllıgı olan camasır makınesını aldım,kurutma ozellıgıde var aynı zmanda.boylelıkle kurutma makınesı ıcın ayrı bır yere gerek kalmıyor :)

  14. tuğba
    0 Votes

    Bende samsung kullanıyorum ve son derece memnunum.Boschtan daha kalıteli eminimÇünkü diğer eşyalarım bosch ve hemen hepsi sorun yarattı.Tek sorunsuzum çamaşır makınem.Forumlardada araştırabilirsin ben çok araştırmıştım çünkü kullanıpta memnun değilim çok azdır

  15. elifbade
    0 Votes

    canım hayırlı olsun öncelikle. benimde çamaşır mak.m ve buzdolabım samsung çok memnunum herikisinden de.

  16. nurcan
    0 Votes

    tüm beyaz eşyalarım vestel.7 yıllık evliyim.çamaşır makinesiyle teker teker değiştrmeye başladım.araştırmalarım sonucu samsungda karar kıldım 1 yıl oldu çok memnunum.ve 4 yıldır mikrodalgasını kullanıyorum sorunsuz.7 kg.lık uyku setini bile yıkarsın.kısa program 29 dak.dışardan gel üstündekileri at yıkansın….

  17. tuğçe
    0 Votes

    selam.. ben samsung eco bubble camasır makinesini yeni aldım.. inanılmaz bi makina.. cok güzel kullanmıda süper.. tavsiye ederm.. son teknoloji üstelik

  18. aylin
    0 Votes

    hotpoınt aldım çok memnunum harıka birşey herkese tavsiye ederim

  19. öslemm
    0 Votes

    bende samsung eco bubble almayı düşünüyorum ama ses konusunda endişelerim var gürültü yapıyo mu acaba

  20. tuğba
    0 Votes

    arkadaşlar ben yeni aldım ecobuble ama 5 parça hafif yünlü koydum becerip çeviremedi eski ariston 2 katını çeviriyodu eski makinama haksızlık ettiğimi düşünüyorum 8 kilo diye alıyorsun yünlüleri 2 kilo koyacakmışsın peh… ne anladım 8 kilosundan ben daha yorgan atacaktım buna,,,

  21. ece
    0 Votes

    2 ay önce tereddüt ederek aldım 8 kg lık olanını yıkama performansı 15 dk olanın bile gayet iyi çok rahat tek sorunu 1200 dewirde çalışırken gürültülü fakat 400 800 dewirlerdede muhteşem yıkıyo tawsiye ederim fiyata göre kalite teknoloji süper

  22. esma
    0 Votes

    canım. Bence kesinlikle samsung kullanmayın ecco bubble çamaşır makinası ile bulaşık makinası aldık Allah’ım çıldıracam tertemiz bulaşıklarımı attım su lekesi halde çıktılar. yine beyaz gömlerklerin yakaları ile koltuk altları kirli kirli çıkıyor zaten servis elemanları saygısız sinir bozucu. 15 gün oldu aldım mahkemeye vereceğim en kısa zamanda.

  23. esma
    0 Votes

    bosch den şaşmayın derim başkada bir şey demiyorum.

  24. imral düz
    0 Votes

    Asla Samsung ürünü almayın. Üründe arıza olunca müşteri hatası değip sizi soyuyorlar. Samsung satılıncaya kadar sattıktan sonra sizi tanimıyorlar. En basiti 6 yıl önce 400 TL aldığımız kamera ilk günden itibaren disk hatası yazıyordu en iyi diskleri aldığımız haldehep aynı arızayı veriyordu 4 defa servise gitti hep kullanıcı hatası dediler.değiştirmediler. şimdiyse çamaşır makinanın kapağı tutukluk yapıyordu serviz çağırdık kapağın kilidini kırdılar oda kullanıcı hatasıymış bizde yedik garantimiz olduğu halde ücret talep ettiler bizde kabul etmedim kapağı alıp gittiler. Şuan mahkeme aşamasına geldik hakem heyetude onların hatası olduğunu söyledi . gerekirse milyar ödeyip onlardan hesap soracagım resmen soyguncular. Samsungun sayfasına bakarsanız benim gibi bir sürü şikayet var

  25. Ayşe
    0 Votes

    aldım ama hiç bişey anlayamadım pantolonları nerde yıkıyorsunuz tüller nerde yıkanacak bide kıyafetlerin rengi çok çabuk soluyor hangi programda kullanmalıyım solmaması için ?

  26. ali_
    0 Votes

    bayanlar konu eski ama samsung alıpta kullananlar varmı memnunmusunuz
    bende almayı düşünüyorum ama olumsuz yorumların yanında olumlu yorumlarda var kararsız kaldım.

Siz de Cevap Yazın Style Butik ten Hediyeler Kazanın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir



[/to_plus]