Yağmur’un alışverişi

Kızlar merhaba=)

Kısacık kesilen saçlarımın acısını henüz atlatamadan hem teselli için hem de yaklaşmakta olan tatil için Bakırköy’de ağırlıklı olarak pazardan olmak üzere birkaç parça alışveriş yaptım ve hepinizle paylaşmak istedim. Bir hafta içinde bol bol gezdiğim diğer alışveriş merkezlerinden olanları da belirttim=). (B.P.= BAKIRKÖY CUMARTESİ PAZARI =))))

1.B.P. 5 TL

2.B.P. 35 TL (HOME STORE )

3.B.P 5 TL

4.B.P. 10 TL (STRADİVARİUS)

5.B.P. 5 TL (H&M)

6. B.P. 10 TL

7.B.P. 15 TL (H&M)

8. B.P. 5 TL (H&M)

9.B.P. 15 TL (SPRINGFIELD)

10.OPTIMUM MANGO OUTLET 20 TL

11.B.P. 7.5 TL (DOROTHY PERKINS)

12.TOWN CENTER ZARA 29 TL(İNDİRİMDEN)

13.KADIKÖY BAHARİYEDE BİR PASAJDA ÇANTACI 20 TL

14.CAPACİTY STRADIVARIUS 49.95 TL

15 B.P 10 TL(PULL&BEAR)

16 B.P 2 TL=)

17,18,19 B.P. 2 TL=)

20 B.P. 10 TL (BERSHKA)

21 B.P. 10 TL (RIVER ISLAND)

22.BAKIRKÖY PASAJLARINDAN TERLİK 35 TL

23.TAKSİM BERSHKA 69 TL (yağmur bu sezonda o botlar nesi diceksiniz haklı olarak ne bileyim =) görünce çok beğendm kış için çok sevimli olur diye dayanamadım aldım, üstelik bu sıcakta şipidiklerimi çıkardım o yünlüleri denedim=))

24.STARCITY MUDO OUTLET 24.95

Gelen aramalar:

bakırköy pazarından aldıklarım, bakırköy pazarı alışverişim, bakırköy pazarı çanta, mango outletten aldıklarım, bakırköy pazarı nerede, starcity outlet hangi otobüs gidiyor, suadiye bershka yol tarifi, river island bakirkoy, River ısland ayakkabı kalıpları nasıl, pembe bershka çanta

Tags: , , , , , , , , ,

[to_plus]

Cevap verilmiş

1. özge
    0 Votes

Aldıklarının hepsi harika yağmurcum güle güle kullan bende çoğunlukla fındıkzade ki cuma pazarından alışverişimi yapıyorum uygun fiyata harika şeyler buluyorum ve aldıkların çok hoş hepsini bir tezgahdan mı aldım tam olarak cumartesi pazarının neresinden aldın açıklarsan sevinirim tatlım çünkü bu cumartesi ilk işim oraya gitmek olucak =)

2. büşra

canım cicilerin hayırlı olsun güzel günlerde giy..terliklerine ve botlarına bayıldım valla en iisini yapmışsın sezonda alsaydın çok pahalı olurdu botlar

3. merve
    0 Votes

Yağmurcum inanılmaz bir alışveriş olmuş aldıklarının hepsi birbirinden güzel ve fiyatları da çok uygun.Bakırköy pazarı tam olarak nerde acaba yazarsan çok sevinirim cnm

4. zeynep

inanmıyorum yaa super hepsi elbiselere bayıldım özellikle!
    bu bakırköy pazarı adliyenin orda kurulan di mi? acaba gitsem bulabilir miyim elbiselerden

5. hly
    0 Votes

hepsi süper şeyler ya bayıldım

6. dumanz

kusura bakma ama ben çüş falan olmal istiyorum:) bu fiyatlar ne böle yahuuuu, güle güle giyin, buda bi beceri bence:)

7. Filiz
    0 Votes

Aman allahım aklım yerinden gidecek üşenmedim hesapladım pazardan aldıkların onca güzel şey yalnızca 150 lira. Mükemmel hepsi de, güle güle giy..

8. pınar

yağmurcum harika elbiseler görüyorum hepsi benim tarzım :)) çokta ucuza gelmişler belliki akıllı ve zavkli bir alışveriş olmuş güle güle kullan ;)

9. yağmur

Kızlar çok teşekkür ederim,

tabi anlatırım ;hep beraber güzel ucuz şeyler giyelim=))

bakırköy pazarı bakırköy adliyesinin hemen arkasına kuruluyor.eğer bu tarafı bilmiyorsanız bakırköy meydana gelin,otobüs duraklarının ordan dolmuşlara binin pazar deyin onlar bırakır sizi VEYA metrobüsle gelip ‘incirli’ durağında inin cumartesi günü kalabalığı takip edin=)

YOL TARİFİ :metrobüsten incirli durağında indik ,yolun bir yakasında ömür plaza var diğer tarafta KERVAN MAĞAZASI, ETHİCA HASTANESİ var,işte biz ethica hastanesine doğru gidiyoruz üstgeçitin merdivenlerinden indik YAĞCIOĞLU PASTANESİNİN önündeyiz pastanenin arkasında tansaş var oraya doğru devam ettik tansaşın karşısındaki parktanda geçtik vee bakırköy metro durağına ulaştık durağı solumuza alıp kalabalığı takip ediyoruz yolun sonunda kavşağa geldiğimizde yine kalabalıkla beraber doksan derece aşağı dönüp ilerde gördüğümüz koskocamn bina olan bakırköy adliyesine doğru yokuş aşağı iniyoruz, solumuzda her daim açık olan ama tabi asıl satışı cumartesi yapan dükkanlar var ,orada pek bir şey bulamayız devam ediyoruz.ve 2 3 dakika yürüdükten sonra pazarın girişine geldik=))

ALIŞVERİŞ YAPTIĞIM TEZGAHLAR:

pazarı aşağı doğru takip ediyoruz sağ tarafımızdaki sırada 100 metre aşağıda iç çamaşırı satan bir tezgah var ihracat fazlası sütyen 5 tl külot 2 tl süper şeyler alırsınız ordan aldıklarımı da eklerim siteye.

aşağı doğru devam ediyoruz KÖPRÜ altından geçtikten sonra ilk sağda büyüüük bir tezgah var işte orada güzel şeyler bulabilirsiniz kızlar ve hepside markalıdır.marks spencer topshop un ürünlerini ufak defolarıyla hatta bazen tamamen defosuz alabilirsiniz.(ama fiyatları biraz pahalı söylerler o yüzden aşağı devam edin derim ben bişey bulamazsanız döner oradan alırsınız zaten orada birşey pek fazla tükenmez)

devam ediyoruz artık aşağı doğru uzunca bir yol alıyoruz unutmayın aşağı indikçe güzel şey bulma oranınız artar ve fiyat düşer önümüze çıkan tüm yol ayrımlarında sağdan devam ediyoruz elbiselerin asıl tezgahı pazarın çok aşağısında (tabak çanak satan yerleri geçin,aşağı devam edin ) solda büyükçe bir tezgah ,aynısı olmasa bile inanın çok çok daha güzel şeyler bulursunuz her hafta yeni şeyler gelir topshop, bershka,pull and bear, zara(kot ürünleri),ve türkiyede dikilip ihraç edilen adını bilmediğimiz nice marka… tezgahın hemen bir alt yanı gözlemeci oradan çıkarabilirsiniz, pek açıklayıcı bir tarif olmadı özür dilerim:( bidahaki gidişimde daha güzel nasıl tarif ederim diye bakıcam

şimdilik ana kuralı unutmayın kızlar pazarın girişinden bahsettiğim iç çamaşırı tezgahı dışında çok ucuza bulmadıkça bir şey almayın aşağıya devam edin en dibe ulaştıktan sonra eğer beğendiğiniz bir şey çıkmazsa geri dönerken zaten geçmek zorunda olduğunuz için girştekileri alırsınız :)

10. büşra
    0 Votes

kızlar bende tam bi pazarcıyım inanırmısınız 100tlye a dan z ye alışverişinizi yapabiliyosunuz bakırköy pazarı gerçekten çok hoş tam olarak bakırköyde diil incirli die geçio ethica hastanesinin yakınlarında…

11. snm

ya gerçekten bende oha demek istiyorum çok uygun hatta sudan ucuz tabirini kullanıcam süper yapmışsın çok güzel şeyler var çok beğendim.Güle güle kullan.nerede bu bakırkoy pazarı acaba ??

12. YuE
    0 Votes

yaaa Yağmur çok güzel şeyler almışsın, çok kıskandım şimdi, maşallah güle güle giy canım. Ne şanslısın burda (kütahya) hiç öyle pazarlar yok :( hepsi birbirinden güzel. Dolabın müthiş olmuştur bunlarla..

13. Lara

cok güzelmiş aldıkların.iyi günlerde kullan..ben izmirde oturdugum için bunları bulmam pek mümkün olmyck :( burdaki pazarlar da da böyle uygun fiyata güzl şeyler yok :/

14. öznur
    0 Votes

cnmcımm benimm çok zevklisin bayıldım hepsine.ben çok zor begeniyorumm buraya koyulan fotoları ama seninkilerde hiç begenmediğim birşey yok güle güle giy cicilerinii.çizmelerinide iyiki almışsın benimde var 1 2 tane begendiğim temmuz faln dinlemcm bende alıcgm:):)

15. ilayda

Aldıklarının her parçasına bayıldımm.Güle güle,iyi günlerde giyersin inş. canımm :)
    Bakırköy pazarından aldığını duyunca bir şaşkınlık yaşadım çünkü gerçekten çok güzel şeyler ve fiyatları da acayip uygun en yakın zamanda ben de gitmeliyimm.Bu arada yol tarifi için çok sağol.

16. Tuğbaaaa
    0 Votes

Yağmur bende çok beğendim güle güle eskisinnnn . ozellıkle bı kac seye bayıldım yaa :S

17. maybe

güle güle kullan tatlım hepsini…çok ciic ve kullanışlı parçalar seçmişsin…öptüm:)

18. idil
    0 Votes

hArika topuklu ayakkabıya bayıldım yaa ….
    Bu arada and yakasında oturanlara bende bi pazar adı vericem suadıye pazarı persembe gunleri kuruluyor..ihraç fazlası iç çamasırları olsn kıyafetler olsun cok gsl seyler bulacağınıza eminim..cadde üstü ztn…
    iyi gnlerde kullan:)

19. filiz
    0 Votes

hepsi harika çok kıskandım burda pazarlarda böyle güzel şeyler gelmiyoooo :(((((

20. tuğba

mrb siteye bakınırken gördüm biraz gec olmuş ama gerçekten çok güzel şeyler bu cumartesı gıtmeyı dusnuyorum ama gıdenler bısey bulamadık dıye gerı donuyolar hiç gittinizmi bu aralar

21. nurçinbilgioğlu
    0 Votes

alışverişlerin çok güzzel..:) bi ara beraber çıkalım mı :D

22. sibel

bende çok beğendim. biraz geç gördüm ama eminim kış sezonunda da güzelll ve uygun fiyatlıı :)ürünler vardır. ben istanbulu bilmiyorum. haydarpaşadan bana bi tarif eder msiniz? neye bincem nerde incem))

23. CaRaMeLaa
    0 Votes

Ayy cnm ne kadar güzel seyler almışşın öle. Buraya gidebilmem icin ömür plazanın orda inmem mi lazım yardımcı olurmusun :S